⭐ Zboží objednané do 18.12.2024 do 11:00 hod doručíme do Štědrého dne. ⭐
⭐ Zboží objednané do 18.12.2024 do 11:00 hod doručíme do Štědrého dne. ⭐
Na Zlatou neděli 22.12.2024 máme otevřeno od 9:00 hod do 11:00 hod.
Kolo od nás je ZDARMA již kompletně seřízené a připravené k jízdě!
Pokud hledáte parádní výbavou nabušený e-bike pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. DKrosové elektrokolo e-Cross low 9.8-S se středovým elektromotorem je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu, ani toho, že třeba nebudete stačit ostatním. Je čas vyrazit! Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross low 9.8-S se středovým elektromotorem je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů! Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií koukněte na e-kolo e-Cross low 9.8-M. Nebo se koukněte na e-kolo PAN-Cross low 9.8-M s motorem PANASONIC GX Ultimate.
Více
Ušetříte tak až 590 Kč za montáž a dodatečné seřízení
10 % sleva při nákupu nad 30 000 Kč
5 % sleva při nákupu nad 15 000 Kč
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat. Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Technologie Eagle™ přináší hladké a přesnější řazení s výjimečnou spolehlivostí. Technologie Eagle™ je revolucí v MTB, protože cyklistům nabízí jednopřevodníkový pohon, který je navržený přesně dle potřeby – nízká hmotnost, odolnost, intuitivní ovládání a rozsah převodů pro jízdu ve všech terénech. Eagle™. SX Eagle™ je tady, aby umožnil snadnější přístup k výhodám systému Eagle™ pro mnohem více cyklistů než kdykoli předtím.
Elektromotor BAFANG M500 je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250W (max 500W), který skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm. Elektromotor Bafang M500 je určen pro elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Vzduchem tlumená vidlice ROCKSHOX FS Paragon Gold RL Solo Air 700c se zdvihem 65 mm je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-bike plně přizpůsobit vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout z korunky vidlice.
Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Baterie je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 150 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 9 hodin.
Elektromotor BAFANG M500 je supervýkonný středový motor o nominálním výkonu 250W (max 500W), který skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm.
Elektromotor Bafan M500 je určen pro elektrokola u kterých je očekáván sportovní výkon i v tom nejnáročnějším terénu, proto jsme jím vybavili „devítkovou“ řadu našich e-biků. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu. Další nespornou výhodou je nízká hmotnost motoru (3,3 kg).
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?